www.pgsamples.ro

www.pgsamples.ro

www.pgsamples.ro

www.pgsamples.ro

www.pgsamples.ro
www.pgsamples.ro
Discreet logo
header banner
header banner
header mobile

pentru că devii bărbat,
ai cadou de majorat!

Întrebări frecvente

  • 1. Cine poate participa la campanie?

    Campania noastră este adresată exclusiv tinerilor de sex masculin, care urmează să împlinească 18 ani în perioada de derulare a campaniei și care au fost expuși pe Facebook la mesajele de promovare ale campaniei cu o săptămână înainte de a împlini 18 ani. Nu pot participa la campanie tinerii de sex masculin care nu au fost expuși pe contul lor de Facebook la mesajele de promovare ale campaniei realizate de Procter&Gamble.

  • 2. M-am înregistrat. Ce urmează?

    Mulțumim că te-ai înregistrat în campania noastră. Ți se vor comunica prin SMS sau apel telefonic toate detaliile de livrare a cadoului tău de majorat, în ziua în care se va efectua livrarea.

  • 3. Mi-am dat seama că nu am completat adresa completă sau corectă. Ce fac?

    În cazul în care nu ai introdus adresa completă, te vom contacta pe email pentru a completa detaliile necesare efectuării livrării. Dacă vrei ca livrarea să fie făcută la altă adresă decât cea comunicată, trimite-ne un e-mail la cadoudemajorat@sampleme.ro

  • 4. Cum știu dacă mi-a fost confirmată participarea?

    Imediat după completarea formularului și apăsarea butonului „trimite”, ți se va afișa un mesaj care va confirma că te-ai înregistrat cu succes.

  • 5. Nu am reușit să finalizez înscrierea. Cum mai pot accesa codul unic?

    Accidente se întâmplă tot timpul – se blochează calculatorul, rămâi fără net, dar nu trebuie să-ți faci griji, deoarece codul tău unic de participare a fost salvat. Intră în tab-ul „Offers” din pagina ta de Facebook, copiază codul unic și dă click pe oferta campaniei. Vei fi redirecționat automat către pagina cu formularul de înregistrare unde trebuie să introduci codul unic, împreună cu datele tale.

  • 6. Am intrat din Facebook direct în pagina de formular, dar mi se cere să introduc un cod unic pe care nu știu unde l-am primit. Ce fac?

    Codul tău unic se află în tab-ul „Offers”, din pagina ta de Facebook. Dă click pe oferta campaniei și vei fi redirecționat automat către pagina cu formularul de înregistrare unde trebuie să introduci codul unic, împreună cu datele tale.

  • 7. A trecut mult timp, dar nu m-a contactat nimeni. Cum procedez?

    Te rugăm să ne trimiți un e-mail la cadoudemajorat@sampleme.ro, în care să ne dai datele tale pentru a te ajuta.

  • 8. Ce include cadoul de majorat pe care urmează să îl primesc?

    În cadoul de majorat vei găsi tot ce ai nevoie pentru noul tău statut de bărbat: un aparat de ras Gillette MACH3 cu o rezervă, creat special pentru bărbați; un șampon Head&Shoulders Men Ultra Total Care, de 400 ml, cu formula cu triplă acțiune, care te ajută să ai un păr cu până la 100% fără mătreață (urme vizibile, cu folosire regulată); un odorizant auto Ambi Pur Car Ocean & Wind pentru că acum poți oricând să îți iei carnetul și să dai o fugă până la mare. În plus vei primi și un mic ghid util cu sfaturi privind noua etapă din viața ta.

  • 9. Trebuie să plătesc livrarea?

    Nu. Livrarea va fi gratuită. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul cu datele tale și noi vom ști unde să facem livrarea.

  • 10. Cum este organizat sistemul de livrare?

    Curierul va livra cadoul de majorat direct acasă sau la adresa indicată de tine, de luni până vineri, între orele 10:00 și 19:00. Te rugăm să nu ratezi telefonul curierului și să fii prezent la adresa pe care ai stabilit-o. Altfel, nu vei putea primi cadoul de majorat.

  • 11. Am stabilit livrarea cu curierul, dar nu am intrat în posesia pachetului – nu am putut răspunde la telefon la data și ora agreate. Ce fac?

    Dacă data și ora au fost agreate cu persoana care se ocupă de livrări și nu poți intra în contact cu aceasta, va trebui să suporți costurile unei noi livrări sau să ridici personal coletul de la sediul serviciului de curierat. Dacă nu reușești să afli de la firma de curierat care este stadiul coletului tău, trimite un email pe adresa cadoudemajorat@sampleme.ro, iar noi te vom ajuta să intri în posesia lui.

  • 12. Este posibil ca altcineva să ridice pachetul în locul meu (prieten/rudă)?

    Desigur, dar ai grijă să pui la dispoziția curierului adresa corectă și să respecți ora de livrare agreată de comun acord.

  • 13. Nu mă pot înregistra în campanie prin intermediul formularului. Pe cine contactez?

    Dacă ai orice dificultate în privința procesului de înscriere, trimite-ne un e-mail la cadoudemajorat@sampleme.ro.

  • 14. Mai ai întrebări?

    Te rugăm să ne trimiți un e-mail la cadoudemajorat@sampleme.ro.